Wizz Air

Informatii despre reluarea zborurilor Wizz Air si conditiile speciale de zbor

Data ultimului update: 01.06.2020 Sursa Wizz Air

Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală și de Est, a anunțat că va prelungi perioada de suspendare pentru mai multe rute către și dinspre România, în urma extinderii restricțiilor de călătorie existente anunțate de autoritățile române. Drept urmare, zborurile către Austria, Belgia, Elveția, Franța, Germania, Italia, Spania, Regatul Unit și Olanda rămân suspendate până la 16 iunie inclusiv.

Pasagerii cu rezervări afectate de suspensiile de zbor vor fi informați automat prin e-mail, în cazul în care clienții rezervați direct pe wizzair.com sau prin aplicația mobilă a companiei aeriene. 120% din tariful inițial va fi încărcat automat în contul WIZZ al clientului, suma care va fi utilizată în următoarele 24 de luni pentru achiziționarea de produse și servicii Wizz Air. Pasagerii pot opta, de asemenea, pentru o rambursare a numerarului - care va dura mai mult până la final - și vor fi informați cu privire la pașii necesari pentru un transfer bancar sau un transfer către un card bancar într-un e-mail separat. În acest caz, clienții vor fi eligibili pentru doar 100% din tariful inițial. Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism - inclusiv agențiile de turism online - ar trebui să ia legătura cu compania de la care și-au achiziționat biletele.

 

Data ultimului update: 31.05.2020 Sursa Wizz Air



Data ultimului update: 14.05.2020 Sursa 
Wizz Air

Compania aeriană low-cost Wizz Air a anunțat că mai multe rute din România rămân suspendate din cauza extinderii restricțiilor de călătorie impuse de autoritățile române.

Pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor fi informați automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicația pentru mobil. Clienții vor primi automat în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, sumă care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziția de produse și servicii Wizz Air.

Pasagerii pot alege rambursarea banilor – care va dura mai mult – și vor fi informați despre pașii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat. În acest caz, clienții vor putea primi doar 100% din suma achitată inițial. Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism – inclusiv agențiile de turism online – trebuie să ia legătura cu agenția de unde și-au cumpărat biletele.