• In aeroport, inainte de controlul pasaportului, fiecare pasager trece printr-un scanner termic pentru verificarea temperaturii corporale. Daca doriti o testare PCR voluntara, o puteti face pe aeroport. Testarea costa 15€.

• In cazul in care se suspecteaza ca un pasager ar fi purtator ar virusului SARS-COV-2, acesta va fi pus in carantina intr-o zona izolata a aeroportului si va fi supus testului. Ulterior, daca primeste un rezultat pozitiv, va fi internat la spital pentru urmarea tratamentului.

• Daca pasagerul nu doreste sa petreaca perioada de izolare in Turcia si doreste sa se intoarca in tara, decizia ramane la latitudinea companiei aeriene sau a capitanului, sa ofere permisiunea acelui pasager la bord.

• Daca un turist devine simptomatic ulterior cazarii la hotel, va fi transportat la spital. Acolo va fi testat si, daca primeste un rezultat pozitiv, se vor aplica masuri similare cu cele de la aeroport.

• Toate hotelurile din oferta noastra detin Safe Tourism Certification , fapt care dovedeste echiparea si pregatirea acestor unitati pentru cazarea turistilor in deplina siguranta, cu impunerea unor norme foarte inalte de igiena. De asemenea, fiecare hotel are un etaj destinat cazurilor de carantinare impusa.

Informatii generale privind siguranta vacantei tale in Antalya 2020

Despre personalul hotelului

Toti membrii personalului trebuie: 

- sa fie constienti de modul in care se transmite virusul COVID-19;

- sa poata oferi informatii turistilor;

- sa fie instruiti cu privire la practicile de curatare si dezinfectare;

- sa respecte regulile de igiena pentru a evita transmiterea virusului (spalarea frecventa a mainilor, evitarea strangerilor de mana, distantarea fizica, evitarea atingerii ochilor, nasului si a gurii cu mainile)

Fiecare hotel trebuie sa ofere fiecarui membru al personalului echipament individual de protectie (masti, manusi)

Personalul este sfatuit sa stea acasa si sa solicite asistenta medicala daca prezinta simptome ale bolii.

Se recomanda ca verificarea temperaturii corporale a personalului sa se realizeze zilnic.

 

Evidenta oaspetilor si angajatilor pentru fiecare hotel

Pentru protectia sanatatii publice, fiecare hotel trebuie sa tina o evidenta actualizata a membrilor personalului si a tuturor oaspetilor care stau la hotel - nume, nationalitate, data sosirii si plecarii, date de contact (adresa, telefon, e-mail), astfel incat comunicarea cu acestia sa fie posibila daca un caz de coronavirus este identificat ulterior.

Regulamentul general privind protectia datelor cu caracter personal (GDPR) trebuie respectat, iar toti membrii personalului si oaspetii cazati trebuie asigurati ca informatiile lor vor fi pastrate doar din motive de protectie a sanatatii publice.

 

Comunicarea informatiilor de interes

Se recomanda tuturor hotelurilor sa puna la dispozitie clientilor informatii despre noua politica de sporire a masurilor de igiena, modificari in programul de functionare a spatiilor comune si modificari de check-in / check-out. Acest fapt se poate realiza fie pe site-urile web ale hotelurilor, cat si prin alte mijloace disponibile (de exemplu: la televizoarele din unitate, flyer-e tiparite la receptie s.a.).

Servicii de cazare - zona de Receptie

Membrii personalului sunt obligati sa respecte masurile de igiena necesare (spalarea frecventa a mainilor), sa pastreze distanta corespunzatoare (cel putin un metru fata de clienti) si sa evite strangerile de mana.

La cerere, personalul trebuie sa poata: a) sa informeze oaspetii cu privire la regulile hotelului si la noile masuri luate pentru a rezolva incidentele, b) sa ofere furnizorilor de servicii medicale informatii utile cu privire la locatiile spitalelor publice si private, la spitalele de referinta COVID-19 si farmaciile din zona si c) furnizeze echipament de protectie personala (masti, manusi) la cerere.

• Este recomandat ca hotelurile sa puna la dispozitie pliante cu informatii despre instructiunile de minima protectie traduse multilingv.

• Fiecare hotel trebuie sa aiba un kit medical disponibil in cazul aparitiei unui caz pozitiv, care va include manusi si masti de unica folosinta, antiseptice, servetele de curatare, sort, halat cu maneci lungi, termometru.

• Personalul trebuie sa fie in masura sa identifice simptomele si sa le raporteze.

• Pot fi amplasate la receptie ferestre din plexiglas.

• Biroul de receptie trebuie sa detina un antiseptic pentru utilizarea de catre client (dispozitive fixe sau non-fixe)

• Se recomanda dezinfectarea frecventa a birourilor de receptie.

• Pentru ca toti sa mentina o distanta de doi metri unul de celalalt, hotelul ar trebui sa amenajeze receptia si mobilierul in zonele publice, astfel incat sa mentina spatiul deschis, sa adauge marcaje pe podea si sa gestioneze corect cozile pentru a reduce timpul de asteptare.

• Coada la receptie la check-in / check-out trebuie evitata

• Se recomanda utilizarea alternativelor electronice pentru check-out

• Cardurile de credit sau de debit sunt recomandate pentru plata costurilor hotelului (numerar trebuie acceptat numai in cazuri exceptionale). Facturile si chitantele se recomanda a fi trimise prin e-mail.

• Toate cardurile-cheie trebuie dezinfectate.

• Prelungirea obligatorie a duratei de check-out si check-in intre sejururi, astfel incat camerele sa poata fi curatate, dezinfectate si aerisite complet prin ventilatie naturala.

• Este interzis oaspetilor necazati sa intre in hoteluri.

 

Curatenie, dezinfectare, menaj (camere si zone publice)

• Toate hotelurile trebuie sa isi consolideze serviciile de igienizare in toate zonele publice ale unitatii si sa acorde o atentie deosebita curatarii „punctelor de atingere permanenta”, cum ar fi manerele usilor si butoanele liftului.

• O curatare minutioasa si o ventilatie foarte buna a camerei trebuie sa aiba loc intre perioadele de sejururi ale oaspetilor.

• Curatarea frecventa a camerelor in timpul sederii oaspetilor trebuie evitata (personalul de menaj trebuie sa evite sa intre in contact cu posibile cazuri si sa previna transmiterea ulterioara).

• Schimbarea zilnica a cearceafurilor si a pernelor trebuie evitata si efectuata numai la cererea oaspetilor.

• Se recomanda eliminarea articolelor de tipul meniuri, reviste etc.

• Telecomenzile TV si cele de climatizare ar trebui sa aiba huse de unica folosinta

• Suprafetele din tesaturi (de exemplu tapiteria de mobilier) trebuie curatate cu un aparat cu aburi.

• Usile si ferestrele tuturor camerelor trebuie deschise zilnic pentru ventilatie naturala

• Se recomanda notificarea (pe exteriorul utilor camerei sau in interiorul camerelor), astfel incat oaspetii sa fie informati cu privire la momentul si modul in care au fost curatate camerele lor.

• Se recomanda plasarea gelurilor antiseptice individuale in fiecare camera.

Servicii alimentare - Bucatarii

• Toate bucatariile din hoteluri sunt obligate sa respecte analiza pericolelor si punctele critice de control (HACCP), o metoda recunoscuta la nivel international de identificare si gestionare a riscurilor legate de siguranta alimentara.

• Marfurile trebuie sa fie primite de catre membri ai personalului care poarta intotdeauna manusi si masti.

• Toti membrii personalului de bucatarie trebuie sa tina distanta unul de celalalt, in conformitate cu cerintele autoritatilor din Sanatate.

• Intrarea in zona bucatariei este interzisa pentru public.

Servicii alimentare - Restaurante (a la carte, de tip bufet, sali de mic dejun) si baruri (interioare si exterioare)

• Toate bucatariile din hoteluri sunt obligate sa respecte analiza pericolelor si punctele critice de control (HACCP), o metoda recunoscuta la nivel international de identificare si gestionare a riscurilor legate de siguranta alimentara.

• Marfurile trebuie sa fie primite de catre membri ai personalului care poarta intotdeauna manusi si masti.

• Toti membrii personalului de bucatarie trebuie sa tina distanta unul de celalalt, in conformitate cu cerintele autoritatilor din Sanatate.

• Intrarea in zona bucatariei este interzisa pentru public.

Locuri de joaca

Trebuie evitata supraaglomerarea si se aplica reguli de distantare sociala.

 

Servicii SPA

Se aplica reguli de distantare sociala (distanta de doi metri intre membrii personalului). Oaspetilor li se permite accesul numai cu programare in prealabil. Utilizarea ferestrelor din plexiglas in zona de receptie a SPA-ului este recomandata.

 

Piscine si alte servicii

• Doar piscinele hotelurilor aflate in aer liber sunt autorizate sa functioneze, in conformitate cu cadrul legal actual.

• Numarul de persoane in apa: densitatea din piscinele hotelului este calculata cu un indice de 5 m2 de suprafata de apa per persoana.

• Distantarea fizica:

- Dispunerea scaunelor pe marginea piscinei (scaune, sezlonguri etc.) trebuie sa fie astfel incat distanta dintre scaunele a doua persoane sa fie de cel putin 2 metri in fiecare directie.

- Este recomandat ca hotelurile sa acopere scaunele, mesele, cutiile de depozitare personale, butoanele de notificare a personalului si listele de preturi cu materiale care pot fi dezinfectate eficient.

- Toate scaunele, mesele, casetele de depozitare personale, listele de preturi si orice alte articole trebuie dezinfectate dupa plecarea unui oaspete si inainte de a fi folosite de catre un alt oaspete.

- Este recomandat ca hotelurile sa ofere prosoape care sa acopere intreaga suprafata si sa dezinfecteze fiecare sezlong / scaun dupa fiecare utilizare. Se recomanda indepartarea suprafetelor din tesatura de la sezlonguri.

 

Solicita oferta